Invigning!

Idag var det min matdag, blev bara potatisklyftor, köttbullar och grönpepparsås. Låter inte lika gott som maten mamma lagade. Blev två maträtter där nere, en fin laxmiddag med en massa tillbehör jag itne riktigt håller koll på, och kyckling/bacon gratäng. Jag hjälpte faktiskt till med gratängen iaf! Fick med mig lax hem nu när jag gick, och den ska jag allt smaka på lite senare tror jag :) Det jag skulle berätta i detta inlägg var att jag och James invigde köksbordet i köket idag :D I fredags invigdes det med alkohol, men vi har aldrig någonsin ätit middag inne i köket förränn idag! Grattis på oss va?

Det är fortfarande rätt stökigt men what the hell!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0