Jotex in my heart

Åååh kollade precis igenom nyaste jotextidningen jag inte hade öppnat. Och tametusan nu blev jag jotexshopping-sugen! Fast nej. Det ska inte handlas någonting här! Inte ens om det finns 3-4 olika sängkläder jag velat ha forever som kostar 99:- st :'c Måste spara på pengarna vetty. Dock var det jääääättelängesedan jag beställde där senast. Tror det var när jag köpte de lila sängkläderna med ornament. ELLER! Om det är möjligt att jag tänkt fel så var det julbeställningen jag gjorde senast. DET ÄR JU SKANDAL!

Vore det inte fantastiskt att ha ett romantiskt tema ute i hallen när det skall göras om? De fina vita kronorna och en massa murgröna, som jag äälskar!



Kommentarer
Johanna

Vad roligt att du vill delta i utlottningen. :)

Håller tummarna för dej!

Ha det gott

2011-04-05 @ 13:15:58
URL: http://myownhome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0