Korv

HEYHEYHEY! Sitter här framför min dator och har precis öppnat lite post. Nu när dagen börjar närma sig sitt slut så vet jag itne alls vad jag ska göra. Var ju och handlade på Domus förut samtidigt som pappa gick ut med Fiffi, så nu har jag införskaffat mig lite mera mat. Men bara lite!

Hmm annars då... Jag har tagit en tupplur som vanligt! Var är det för del på mig? Trött varje dag, och idag har jag inte ens simmat. Dock klev jag upp för tidigt och fick bara sova en extra timme på soffan så det måste vara därför. Kan väl hålla igång lite inatt då! Måste väl bli till att spela något spel, finns ju inget annat att fördriva tiden med -.-'


Vår nya mat, kan ni gissa vad det är? Det ligger ett mjölkpaket i botten som inte syns så den fick ni hjälp med! Och kan alla tracka James tills han slutar röker? Han hostar som en 90årig gubbe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0