Lördagskul

I lördags gick jag ner till mamma strax efter jag vaknat. Brukar ju hänga med mammis på lördagar yo! Vi brukar dock alltid gå på Erikshjälpen tidigt, eller ja. Innan klockan 12 iaf. Men igår när jag gick ner satt vi ett bra tag och chillade på balkongen medans vi funderade på vad fan vi skulle göra xD Tillslut var klockan 13.30 och då bestämde vi oss för att ta en tripp till Erikshjälpen iaf, innan de hinner stänga. Och tur som fan va det eftersom jag fyndade riktigt fina grejor!
När vi kommit hem satt vi ute på balkongen med pappa och hade det mysigt. Det blev också prat om vad vi skulle käka för mat. James och Stoffe gick ju på Sibylla så jag passade på att äta med mor och far :) Goaste maten blev det med, tonfisksallad my love!! ♥



Två av fynden: Stor ostbicka som är perfekt för oss eftersom vi tycker om att ha myskvällar med saltiner, brie och mögelost! Vindruvor är också ett måste ♥
Liten sillbricka som också är perfekt för oss eftersom vi äääääälskar att äta sill, mest på sommaren med dillpotatis och en skål gräddfil med hackad gräslök ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0