Magh

Hallihallå. Har precis fikat lite mackor så mn mage inte kurrar på mötet senare. Klev upp vid 12 idag och ändå känner jag mig trött nog för en tupplur >< Och nu är det lite mindre än två timmar kvar tills jag ska med bussen. Ser till att vara i stan tills klockan 17.00 och då går jag direkt upp till donken. Får väl säkert vänta ett tag men hellre det än att komma för sent. Då behöver jag inte stressa heller :)

Men jag är tröttis! Jag ville ju vila idag xD Kvällen får väl bestå av glass och Gossip Girl tror jag, låter som att kommer ha en bra kväll iaf! Cya laterz

Bild från i lördags då jag och mamma skalade räkor till James wokmiddag.
Klart det gled ner ett glas vin eller två (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0