Möbleringen

Hej igen! Har precis knäppt kort på de ändringar som blivit av idag. Och jag tänkte såklart visa er lite. Även fast det inte är något speciellt :) Jag flyttade alltså på vitrinskåpet för att jag skulle kunna hänga upp den jävla spegeln, och ja den är grön! Jag gjorde allt utan hjälp av James, vilket betyder att jag är starrrk!!! Spegeln var tung och väldigt jobbig att flytta runt ><

Efter det ställde jag byrån framför spegeln, och istället tog jag ner snäcktavlan som var ovanför byrån tidigare för att ställa dit vitrinskåpet. Och jag har ju alltid velat ha en tavla inne i badrummet. Och vad passar bättre in i ett badrum än snäckor? Damn right.

Inget är perfekt här hemma. När jag väl blir av med dessa hemska skåp så ska ni få se på grejor. Måste lägga upp en annons på blocket och sälja de 3 skåp som hör till denna svartgråa serie så jag slipper ha dem här! Det tråkiga med denna ommöblering är att Lulu inte kan ligga på sin kartong ovanpå vitrinskåpet längre. Stackars lillrumpan ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0