My first!

Jag vet att det är skamligt att det tog sådan tid för mig att gå på bolaget, men igår blev det äntligen av! Tänkte göra ett litet köp åt mig och James bara för att ha det avklarat, det skulle alltså bli en Bacardi Breezer åt mig (lime såklart♥), och en Smirnoff Ice åt James. Men då såg jag två nya smaker på Xide, den gula var typ passionsfrukt och chili (jag gillar tropiska smaker), och den andra var svartbinbär. Och James älskar svartvinbär så då provade jag något nytt. INGEN AV DOM VAR SÄRSKILT GODA! Speciellt inte passionsfrukt MED CHILI. Utan chili hade den nog varit godare  :D NU VET NI!

Och kvällen spenderades här hemma hos mig med mamma, Niclas, Micke och James. Så satt vi i köket (för nu är bordet där!!!) och drack lite alkohol. Vi åt även filippinska snacks och lyssnade på min iPod nano. Life is good




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0