Sunday

Hello allihopa. Tänkte skriva ett inlägg innan jag hoppar in i duschen, men det blev lite svårt eftersom att Keso precis lade sig ner över min högra arm. Han är så tung så det känns som att han blockerar blodflödet till min hand xD Tjockiskatten. Söt är han ju i alla fall, synd att jag inte har kameran hemma så jag hade kunnat tagit kort på det. Ser ganska roligt ut :D

Idag blir nog en lugn dag, tänkte som sagt duscha nu. Mitt hår har varit äckligt sen igår och jag har lääängtat efter att få hoppa in i duschen. Men jag ville göra det idag så jag är extra ren tills imorgon då jag har min intervju och efter det ska jag ju träffa Slynan ett tag :D Blir väl en massa planerande resten av dagen kan jag tänka, man vill ju vara förberädd på intervjun :) Skriver mer senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0