Usch fy och blä!

Här sitter jag och tar en paus medans jag funderar på vad jag ska göra härnäst. Va ut med Fiffi idag igen, och efter det har jag varit hemma och fikat, städat, diskat. Det är redan stökigt som fan här och jag hade städdag för typ 2-3 dagar sedan så jag blir tokig på allt! Lär väl måste dra fram dammsugaren bara för att det inte finns något annat vettigt att göra i äckliga Timrå. En anledning till att Timrå är äckligt, såg jag idag när jag var på väg hem med Fiffi. Någon hade slängt ut en använd blöja på trottoaren.. Usch!! Vem fan gör så egentligen? >< Kanske det är dags att sätta soptunnor med 5 meters avstånd runt hela Timrå eller så..


Har ingen bild som passar till inlägget så ni får kolla på Lillan tills vidare. Hon är ju supersöt när hon sover på min dator bara för att den är lite varm ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0