Keso säger hej!

Oh herro. Kände för att skriva ett till inlägg idag och berätta att jag hade en väldans trevlig dag på jobbet, nvm att jag börjar få blåssor på tossingarna av mina nya skyddsskor. Har lärt känna lite fler arbetskamrater, och det är ju roligt att jobba med trevliga människor. Imorgon skulle det dessutom komma leveranser så då lär det väl bli en hel del plockande. Morgondagens pass är mellan 11-19.10 så det blir som dagens pass minus en timme. Skönt att få sova ut lite, iofs är det inte tidiga morgnar jag har något emot utan korta kvällar. Känns som att man kommer hem, orkar inte laga mat, diska eller städa och sedan måste man sova. Jag orkar seriöst knappt bry mig om att laga mat längre. Och när både jag och James jobbar så blir det som en svinstia här hemma -.- Imorgon är han ledig dock så jag kanske kan få honom att städa lite? Hoppas.. Hörs mera imorgon! Då ska jag spela sims (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0