And you know it

Goder afton! Jag sitter här i tystnaden i mitt varma täcke och myser till några riktigt bra avsnitt av DH. Har till och med gråtit en skvätt, eftersom det var skottlossningen i affären avsnittet. Jag skyller på p-pillerna som vanligt!
Jag kände tidigare ikväll att jag var sugen på något som är riktigt dåligt för tänderna (smakar det som iaf). Och kom på att mamma och pappa säkert har sirap hemma! Jag brukar ju försöka göra ett besök om dagen iaf, så jag gick ner efter åtta och kom hem med en påse havregryn och ljus sirap någon timme senare. När jag var sugen på något sött i Indal så brukade jag smälta en smörklick i en kastrull och tömma i lite havregryn. Efter det klickade jag i en hel del sirap så jag fick en söt, klibbig massa. Påminner mig väl lite om nougatrutorna mamma brukar göra, fast utan nougat dårå :P Oh juste, jag måste berätta att jag lärt Niclas väl. När han tog på sig sin hatt tidigare, så var jag ju tvungen att kommentera "Looking good!", och vet ni vad han sa?! "And you know it" HAHA den var ju så klockren som den kunde bli :D GOOD WORK EMELIE!
Men gotta go, Keso kommer och vill pussas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0