Disktime!

Som jag skrivit förut är min diskmaskin lite "trasig" eller bara konstig för tillfället, som pappa ska fixa :D Problemet är att det rinner in vatten i diskmaskinen bakvägen som inte ska göra det, och det vattnet måste tömmas ut innan man kan diska. Så när jag slår på diskmaskinen så bubblar det upp lite vatten i diskhon, som sedan sjunker undan. Och det tycker ju Lillan är jätteintressant! När jag börjar diska allt på diskbänken så förstår hon att det är dags för mig att slå igång diskmaskinen snart, och vattnet som bubblar vill hon sitta och kolla på. Så då kommer hon som ett skott och sätter sig på diskbänken tills jag slår på maskinen, och väntar :p
Hon är speciell vår Lillan! ^^

Nu har jag gått därifrån och det är bara vattnet som bubblar ibland, och Lillan sitter där och väntar tills nästa bubbel kommer. Vilket inte alls händer ofta, men det spelar ingen roll! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0