Hemmafix

Goddagens! Hittils har dagen bestått av lite mätande, spikande och omplantering av en bajs växt som jag nu är jävligt trött på! Alltså, jag har flyttat runt lite saker för att det ska se bättre ut här hemma, också har jag mätt ut vart några tavlor ska hänga. Det blir väl bara tillfälligt iaf tills det blir nya tapeter, som jag verkligen ser fram emot för det är så jävla skabbigt här nu -.- Men det har väl tagit en massa tid för att vi först och främst måste bestämma vad som ska göras med tapeterna nu, som katterna klöst sönder och som är spacklade. Ingen vacker syn må jag säga..

Pappa ska komma upp senare med en betongborr och lite skruvar så vi kan borra hål åt mina ljuslyktor som ska upp ovanför sängen, och så ska han får hjälpa mig hänga upp mitt draperi igen, som James rev ner :p Rummet är mycket mysigare med gardinen som avdelar mellan matbordet och soffan! Så ni får väl nå bilder på det senare också ^^


Blir snortokig på blomman till höger som jag fått av mamma, två stycken finns det och dom är så onormalt höga att dom växt skitsnett och inte alls passar någonstans. Finns det något man kan göra åt det? Det går inte att knyta samman dem för den längst ut är så pass sned att det är omöjligt.


Där är ett exempel på en förstörd tapet, och jag tror inte det finns en vägg i detta rum som är hel -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0