Inte så hem ljuva hem..

Äntligen hemma från Stockholmsresan och kryssningen. Borta bra men hemma bäst stämmer verkligen efter en 5 timmars bussresa! Kom ju hem 23.00 igår kväll och här hemma luktar det freaky och Lillan var brunstig och jamade hur mycket som helst! Så hon fick ett piller, men det börjar ju inte verka föränn kanske imorgon.

Och det är inte kul men en skrikig katt hela natten som håller en vaken och verkligen aldrig slutar, så tillslut fick jag ju slänga in henne på toaletten. Det var väl strax innan 7 imorse och sen dess har jag inte kunnat somna om eftersom att även Lulu började bli brunstig. Och klart som fan så är det OMÖJLIGT att stoppa i henne några piller. Man får ju lägga dem på rygg och tvinga ner dom i halsen, och Lulu sväljer dom inte utan spottar bara ut dem när man sätter ner henne. Jag har försökt två gånger och nu fick jag iaf i henne ett halvt piller, den andra halvan hamnade på golvet -.-
Och det är inte jag som är dålig utan Lulu som är smart, jag kan inte kontrollera hennes tunga när hon trycker upp den i gommen för att pillret inte ska komma ner, får väl köpa en burk kattmat och gömma dem i maten som jag brukade förut. Och nu låter lillan döende så jag går snart in och stryper den jädrans katten, och Lulu efter det om hon börjar skrika!
Skriver senare idag med mer info om min helg :) Peace out


Den snälla killen som jag föredrar idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0