Jag vet att alla vill veta vad jag gjort idag!

Idag har pappa varit och hämtat mig här hemma för att vi skulle ta kort på sparkarna han målat och som vi ska sälja. Dom är ju jättefina nu, good job pappa! Och det är ju jag som har kameran här i familjen så det blev min uppgift att ta kort på dem. Och efter det har vi varit till MiROi, domus och Timrå-Hörnan för att hämta ut ett paket som kom idag. Ska bli spännande att se!

Senare ikväll har jag tvättid så det är dags att sortera tvätten snart så jag har det klart. Tycker om att vara förberedd så jag sorterar tvätten flera timmar innan tvättiden xD Blir en stressig kväll dårå, får väl ta det lugnt i pauserna med några avsnitt av DH. För man är ju inge vidare sugen på att vara ute i snöovädret mer än nödvändigt. Blir väl en promenad ner till mor och far mellan tvättarna kanske :) Och så hoppas jag mamma fick med sig nå färgade papper hem idag för jag vill pyssla ihop några alla hjärtansdag kort! Är på pysselhumör numera :D
Jaja de var det! Cya laterz


Vem vill inte ha en sån här vacker spark?
Det var ju två i samma färger. Vita med silvriga (även de är nymålade) medar! Dom är så fina nu att man nästan vill ha kvar iaf en! Men om någon är intresserad så får ni väl säga till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0