Matdags

Gokväll! Tänkte dela med mig lite och säga att det blir crepes till middag, mumsmums! Och så har jag nyss kollat igenom de få bilder jag hade från kryssningen. Har dock bara tagit bilden på dagen före och dagen efter xD Inga alls på kvällen vi partajade fohreal ;p Var väl för att jag inte hade plats att ha kameran med mig. De få bilder som blev av togs väl av Fanny eller folk med iphones :p Och pga det så har jag inga roliga bilder att lägga upp, finns ingen som är viktigare än den andre så jag väntar nog med bilder tills det kommer någon bra. Vill man kolla på bilder så får man väl kika på facebook då eftersom det är där man orkar ladda upp dem. Så nu vet ni det!

Annars har jag städat och handlat idag. Bara James sysslor som ska göras nu, och dom ska bli av säger jag! Nu pep ugnen att maten är klar, så jag ska väl bara vänta ett tag tills de kallnat sedan kan vi äta! Bör dock inte ha dem inne på 15min i 200° nästa gång, osten blev lite brun :p Men det får vi leva med! Jaja dags att gå, bestämde mig för att bjuda på gruppbilden som Robin tog iaf, enjoy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0