Min nya kärlek!

Hejhej! Jag glömde skriva ett sista inlägg igår kväll. Låg och kikade på Desperate Housewives (numera kommer jag kalla det DH så kom ihåg det!) och åt mitt nya favoritsnask. Som jag gör nästan varje kväll nu. Det får mig att låta lite svullig men det är inte sååååååå onyttigt. Gissar jag på då! Hade hellre snaskat Sourcream Cheeserings men dom får vänta! Mitt nya snask ääääär................................ FINN CRISP! Älskar dom :p Och eftersom dom är så jävla tunna så kan ni ge er fan på att jag äter upp dom rätt snabbt med. Tar bara några dagar (A) Mmmmh finn crisp och bregott är yummy! Och James är inte lika förtjust så jag får ha dem för mig själv! Moahah, jag är lite snål ibland... Så, kvällarna spenderar jag på kanten av sängen med en liten tallrik att smöra mina mackor på och en hel del avsnitt av DH på skärmen! Blir väl sånt ikväll med kan jag tänka :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0