Videoklipp: Följa James

Godmorgon! Idag har jag nog lovat pappa att jag skulle gå ut med Fiffi, om jag inte minns fel. Han ringde trots allt mellan 5-6 imorse så det är inte så konstigt att mitt minne är suddigt :p Efter den eventuella promenaden har jag ett möte klockan 14:00 med min jobbcoach på miroi. Hoppas det går fort! Hatar dryga möten -.- Och senare ikväll har jag tvättid, vilket inte låter så roligt -.-

Iaf så vaknade jag 10 imorse och James vaknade ca 35 minuter efter mig. Och då fick jag se, med egna ögon, när Keso följer efter honom på morgnarna! Det var jätteroligt xD James brukar berätta om det men jag har aldrig sett det själv :p Spelade såklart in ett klipp åt er så ni får njuta lite ^^ Keso är tydligen väldigt Jamesig på morgonen och följer efter honom in i badrummet när han ska kissa och efter der följer han med honom in till köket då han ska röka, denna gång tog väl James några omvägar för att visa mig :p Funny var det :3



Kommentarer
James

Gud vad jag saknar Keso!!!
Är så himla ledsen över att jag aldrig kommer få se honom igen :/

2013-12-18 @ 18:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0