Bakning på G

Eftersom det var så billiga ägg på domus denna vecka så har jag bestämt mig för att baka idag! Det fanns dock två olika saker jag ville baka, men för idag blir det vaniljbullar med vaniljkräm! Ser såååå goda ut ^^ Och vem älskar inte krämiga bullar undrar jag? ALLA älskar krämiga bullar, såklart!

Jag har ju en hel mapp med bokmärken på recept jag tycker verkar goda, så de e bara att kika igenom den mappen när jag blir sugen på något (Y) Eftersom jag valde att göra vaniljbullar idag så får det bli kladdkakemmuffins nästa gång, och det låter väl också gott?! Läääängtar liite nu. Plus att jag har nya avsnitt av Pretty Little Liars, Gossip Girl och Greek att se! FABULOUS SÄGER JAR BARA!

Klicka på bilden för att komma till reeptet om ni är sugna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0