Birsta

Idag hade jag ett uppdrag! Jag skulle bestämt in till Birsta för att lämna in mitt CV på SIX. Dom hade lagt ut en annons på ams hemsida om att de sökte folk, och idag var sista dagen att lämna in sitt CV. Så det var något jag var tvungen att göra. Hur kul vore det inte att jobba i en smyckesbutik i Birsta liksom?! Så jag gjorde mig stilig, James påpekade att jag var snygg iaf så man får väl hoppas att han hade rätt ;P

Imorrn sa tjejen att de skulle höra av sig till folket, så man kan ju hoppas att jag gjorde ett bra intryck ^^ Bara de inte de ringer under mitt möte med min jobbcoach, ska ju dit 11 imorgon. Så det ser jag lite fram emot nu ;) Håll tummarna!

Juste, eftersom jag var in till birsta så hade jag lite dötid innan pappa skulle hämta upp mig igen. Så jag tog en sväng in på HM och köpte lite scarfar(?). Så sötismamma fick två scarfar i "present" när hon kom hem. Jag köpte två lila, som är min absoluta favoritfärg dessuom. Och en vit/blå randig, så mamma fick en randig och en lila scarf. Hon är ju en scarflover så var ju tvungen att fynda ^^ Och eftersom jag hittade några extra fynd i birsta så är jag sjukt sugen på att åka in imorgon med. De kommer ju mer rea helatiden känns det som xD Tänkte höra om det finns någon som vill joina? Annars åker jag väl själv, det är inte hela världen :p
Men det vore ju skoj med sällskap!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0