Oh herro

Har precis kommit in i värmen. Mina ben är iskalla, har ju för fan varit "varmt" ute idag. Nollgradigt eller så. Men har man varit utomhus sedan 15.10 iaf så är det kallt efter ett tag, och att det dessutom började regna. Inte så roligt..
Tessan for ju hem för ett tag sedan så det är därför vi varit ute i kylan. Och kul att bussen hennes var 16 minuter sen med, men sånt händer ju på vintern! Nu har hon en otroligt rolig 5 timmars resa hem. Fyfan vad jag hatar att åka till Stockholm med bussen!! Egentligen är det för att jag inte lyckas somna när jag åker, jag vill ha mörker iaf. Och tystnad och lite folk plix! Och såklart en superbra playlist ala Emelie! Vore ju köng att få tag i en mp3 eller ipod eller så tills vi alla ska dra på kryssning i februari. Jag har ju inge sånt jag. Och mobilbatteriet brukar inte räcka hela vägen -.-' Men ja, mörker, liiiite folk, musik, bok, korsord och en skvallertidning är det bästa att ta med på långa bussresor. Finns det ingen vänlig själ som har en "superbra" mp3/ipod att låna ut från kanske den 18-21 februari? :) *puppy eyes*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0