PAKETET ÄR HÄR! :D

Jaaaa mitt e.l.f paket har kommit! Jag provbeställde mest några sminkborstar för dom var så billiga och det fanns så många att välja på :) Jag vart förvånad när paketet låg i min brevlåda.. Trodde det skulle hamna på domus eller så. Men det är ju roligare att få det direkt hem :p Lillan har precis gjort sig bekväm i den lilla öppnade lådan grejorna låg i. Hon kan inte låta bli öppnade lådor, hur små dom än är xD
Jaja ska visa lite bilder och säga vad jag köpt! :) Från vänster på den översta raden: Total Face Brush, Bronzing Brush, Foundation Brush, Smudge Eye Sponge, Zit Zapper, Medium Red Nail Polish, All Over Cover Stick.

Zit Zappern är för finnar, jag är inte ett acnefall men får jag en finne så hatar jag att klämma den! Ont gör det, så jag tyckte jag skulle prova! xD Och redan kände jag mig lite besviken över mitt All Over Cover Stick, jag tyckte den va såååååååååååå liten.. Men vad kan man förvänta sig för 18:- egentligen. Sånt är det kanske lika bra att köpa i butik. Men nu har jag provat iaf! Älskar att man får en massa superbra erbjudanden om man gillar deras sida på facebook. Jag använde en free shipping kod :) Finns ju många bättre, nu är det någon med både free shipping och något extra gratis. Inte kollat vad det är för sak dock :) Jaja jag ska väl måla lite naglar och sminka mig sen för att se hur allt funkar! ^^

FYI så kostade hela mitt paket bara £10.50, vilket är 116,56 svenska kronor :)

Länken till FB sidan: http://www.facebook.com/home.php?#!/elfcosmeticsUK

Länken till deras hemsida: http://www.eyeslipsface.co.uk/



Kommentarer
Slynan

Du ska åka till Dollarstore och köpa sminkborstar ju, där kostar dom bara 10:-/st xD

2011-01-12 @ 18:09:59
emelie

ja men då måste jag ta mig till härnösand med bil. vilket inte händer ofta :D plus att jag ville ju prova om hemsidan var någe bra :D

2011-01-12 @ 18:39:17
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

Jag tyckte det sög som fan -.- Ögonbrynsgrejen funkar inte ens, och testar man färgen så försvinner den på en gång typ, och limmet till lösfransarna jag beställe var helt ihopklibbat och gick inteens limma med :S Kommer aldrig beställa därifrån igen. -.-

2011-01-12 @ 20:54:04
emelie

Såna saker kan jag tänka inte fungerar perfekt. Men sminkborstarna är det svårt att misslyckas med, och ögonskuggor tror jag också funkar ganska bra.. Kommer nog prova beställa lite ögonskuggor när jag får råd också :)

2011-01-12 @ 22:29:53
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

Haha jo sant, men jag trodde ju ändå ögonfransarna skulle vara bra -.- Men men, får se om jag beställer nån ögonskugga, men man vet ju inte om man kanske blir allergisk eller nåt, har blivit skitkänslig för sånt där nu på senaste tiden :S

2011-01-13 @ 16:27:20
emelie

det är ju aldrig roligt. jag har tur som sällan blir allergisk mot smink :D tror inte jag blivit det någon gång faktiskt.. :d

2011-01-13 @ 16:34:46
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0