Skit då..

Ja nu har jag tagit hand om all disk i köket, bakade ju igår med så det var en massa mjöliga plåtar och formar som skulle diskas. Kan garantera att det tog MINST en timma! Not very nice.
Men ingen diskar ju så bra som jag! Och då menar jag mellan mig och James xD Jag tycker det är rätt viktigt att ha rent i köket, jag är verkligen inte sån som alltid orkar skölja av tallriken efter maten och ställa ner den i diskmaskinen, utan jag ställde den oftast på bänken och tar hand om det senare. Det tycker jag är lika bra! :p Huvudsaken är ju att någon tar hand om det så det inte står kvar forever, som idag. Inte alls roligt att vakna upp, må illa och det ser ut som skit i lägenheten -.- Men vad ska man göra? Lika bra att få det gjort! Nu är jag iaf färdig, ska nog slå på ett avsnitt Desperate Housewives och vila.. Vilket ska bli skönt,

F Ö R J A G M Å R F O R T F A R A N D E I L L A !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0