Bip

Oh herro! Jag och Keso sitter här och pussas medans vi lyssnar på All Time Low. Fick ett samtal från min yrkeskonsult idag och han sa att jag börjar en sorts "pratik" imorgon på Biltema. Första jobbet ever och jag är rätt nervös, börjar klockan 9 på morgonen så vi får väl se hur allt går. Har i alla fall bestämt mig för at tha tonfisksallad i min lunchlåda xD

En inte så awesome sak är att jag hade blivit röd runt ögat igår, och det gjorde lite ont. Så googlade jag det idag och jag skulle gissa på att det är en vagel, har aldrig haft en förut men det såg ut att stämma på bilderna. Hoppas man kan lita på texten och att den försvinner av sig själv, får försöka sminka över det röda området imorgon dock xD

James slutar ju sent idag och jag börjar få lite saker att göra här hemma.. Ska försöka hitta på något roligt snart så skriver jag mer senare! Bey


Ny All Time Low favorit ♥


Kommentarer
Tessan

Hiiii!! Fan vad nice att du fått praktik där! Känner en kille so jobbar där. Sök på Andreas Ante Vannestrand på fb;)

2011-07-26 @ 16:57:52
emelie

Aha, där ser man :D

2011-07-26 @ 18:41:25
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0