Kattpussar

Tjatjatja! Söndag idag, fast det känns som en måndag eftersom att James jobbar och det är tomt på familj nere på Mellangatan :p Micke var upp en sväng förut och visade mig hur man spacklar, så jag har spacklat klart köksväggen nu, kan kanske behöva en omgång till men det kan inte jag avgöra (A) Känns väldigt skönt i alla fall, nu är det bara att köpa tapeter och takfärg så fyrmänningen kan sätta igång att måla taket och tapetsera :D Lämnar det svåraste till proffset såklart (Y) Som ni ser på bilden så råkade jag riva ner en utav mina finaste blomkrukor :c Ska försöka limma ihop den och hoppas den fortfarande är fin efter det, annars får jag väl ha den trasiga sidan mot väggen :) Det ordnar sig! Ska ta det lugnt nu ett tag, kanske ta en dusch?


Alla missarna låg och sov medans jag höll på, ingen sov lika tungt som Keso dock. Gav han en puss på hakan utan att han ens märkte det ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0