Tapet-finalisterna

Ja, att välja tapeter är inte lätt. Tänkte se till att jag har valt tills imorgon så ska jag och mamma lämna igen "provböckerna". Fy satan va tungt det är att bära de fyra böcker vi lånade samtidigt, det fick James göra över gatan igår när jag ville visa mamma och pappa vad jag gillade :P Inte ska jag behöva göra sånt heller? Nix.

Här är i alla fall bilderna jag tog på de jag tyckte om :) Delade upp dem i tre kategorier, och de som finns under "GILLAR" kommer nog inte ha en chans att komma med om inte någon övertalar mig om varför de skulle passa bra, så fokusera på de andra! Det blir en fondvägg och resten av väggarna är vita. Vad tycker ni?

GILLAR




GILLAR MEN KANSKE ÄLSKAR




ÄLSKAR




Tror nog att detta är favoriten just nu. Så jävla snygga på helhetsbilden!


Kommentarer
Slynan

Nummer 2 på "gillar men kanske älskar", lätt! Den passar nog skitbra som fondvägg, speciellt om du ska ha resten vitt. Väljer du en som är bara vit kan det ju bli lite föör vitt kanske, om du förstår vad jag menar? Alltså man ser kanske inte fondväggen så mycket :P

2011-07-21 @ 19:36:57
URL: http://nathicana.blogg.se/
emelie

Ja jag har verkligen svårt att välja!

2011-07-21 @ 19:40:09
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0