Blommans namn plix?

Igår efter jag och mamma hade varit till Birsta så for vi till pappas jobb för att vänta tills han skulle sluta, medans vi väntade kollade vi runt på lite husvagnar och softade på bänken i skuggan.. När jag plötsligt såg mina absoluta favoritsommarblommor växa vid en parkeringsplats! Såklart så var jag tvungen att plocka dem, men jag vet tyvärr inte vad de heter. Så jag hoppas att någon av er gör det xD Annars spenderades kvällen med tonfisksallad till middag, lite sött vin på mor&fars balkong och till sist en kvällspromenad bort till mormor och morfar som fick mig att inse hur nice det skulle vara att ha en gungstol hemma! :p


Någon som vet vad de heter? Dom är pyttttesmå! :p




Bukett mamma plockade åt mig, undra varför de mörklila vissnar före de andra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0