Blommigt igen

Just nu sitter jag och installerar nyaste The Sims 3 Generations, hoppas det funkar felfritt! Brukar alltid krångla för mig när jag ska installera sims :p Eftersom det tar sin tid att installera så tänkte jag visa hur roligt jag har haft det idag. Handlat och planterat om blommor alltså!


Min murgröna från förra året som typ tog och lämnade en enda stjälk efter sig. Den har börjat växa som fasen nu och därför tejpade jag ihop en liten växtvägg av blompinnar. Nu får vi hoppas att den snurrar sig runt pinnarna och blir en ännu finare murgröna än den redan är :D


Jag har alltid velat ha den här lilla vasen från IKEA, tycker den är så fin. Och när jag och mamma var till Birsta förra helgen så kostade den bara 5 kronor. Såklart köpte jag den! Men nu ångrar jag att jag inte köpte en eller tvåhundra till :c


Den sista blomman! Katterna har en dålig vana av att äta på en hel del utav mina blommor så de blir fula direkt, men idag passade jag på att klippa bort de tuggade bladen så att blomman inte ser lika skabbig ut längre. Och det funkar faktiskt. Hoppas den växer på sig!


Kommentarer
Slynan

Jag blir fan impad av MM's reklamblad i bakgrunden! (Y)

2011-06-03 @ 17:16:04
URL: http://nathicana.blogg.se/
emelie

Fanns inget av värde i tidningen så jag använde den som planteringsunderlag!! xD

2011-06-03 @ 17:16:50
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0