Djävulsdalen igen.

Hallå, mina nypor är rätt så trötta nu. Jag och James har precis burit en byrå från mamma och pappa upp hit till oss. Det tär på fingrarna ska jag säga. När man precis är framme vid dörren och kan ställa ner den så känns det som man nått gränsen och tänker tappa det, men inte jag inte! Satte ner den fint och öppnade dörren så att James kunde bära in den, själv :p

Anledningen till att vi bar en byrå upp hit är för att jag förmodligen har en köpare på skåpsetet, hoppas inte det är nån som luras nu för jag har som sagt burit upp det tredje skåpet och rengjort mitt vitrinskåp idag. Allt är tomt och nästan redo att fraktas. Ska fixa resten imorgon innan köparen kommer isf. Annars har jag spenderat en del tid inne i Birsta med mamma, pappa och Niclas idag. Ni kommer inte tro det men det var pappa som frågade om inte vi skulle ta en tur in till Djävulsdalen xD Han som ääälskar att gå runt där med oss damer. Men allt gick bra, pappa fyndade en hel del han också! :) Och jag lånade lite päsing av mamma som hon får tillbaka om några dagar :p


Dagens köp: Matta från IKEA 99kr, 2pack knästrumpor från HM 30kr, overknee strumpor från HM 30kr, tights från HM 30kr, trosor från HM 30kr, läppglans från HM 10kr, sminkpenna av något slag från HM 10kr, sminkväska från HM 30kr och till sist resväskan allt ligger på från Coop 174kr.



Kommentarer
Mimi

Ja men då är vi två! Filmer, sitcoms, allt. Men som du säger tillslut blir det bara att man kan filmerna. Jag kan ju vartenda Vänner avsnitt och det är 10 säsonger.. lite sorgligt, haha. Vad brukar du se på? :3

2011-06-20 @ 21:27:23
URL: http://kiminostyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0