Hit och dit

Dagens första inlägg och jag sitter framför datorn med min nya MIUN tidning som kom i brevlådan idag. Har ett avsnitt Scrubs på också men det är så jädrans svårt att försöka läsa samtidigt så vi får väl se hur det går xD Annars har jag varit på promenad med mammsen idag, först blev det lite erikshjälpen där jag fyndade tre saker, och efter det en tur på apoteket för att köpa zyx och ett nytt läppcerat. Blidde också två turer på Domus för att handla och skicka iväg Net1 paketet. Retursedeln har äntligen kommit så nu får man hoppas att man slipper dom jävlarna i framtiden! Och jag LOVAR att skriva mer senare, ska nämligen försöka mig på att göra glass med friterad ananas! Efterrätten jag ALLTID måste besäställa när jag käka på Kina :D Wish me luck





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0