Måste... färga... håret...

Ja jag måste färga håret snart alltså! Så jävla synd att det inte finns någon mirakellösning till rött hår, svårt att få ett vettigt svar om hela henna grejen också. Kommer ta ett bra tag innan jag kan beställa där verkar det som. Får väl åka till någon stad som har en salong som fixart så kanske det blir ordentligt gjort? När päningen kommer ska jag i alla fall köpa nån HM färg som får duga, men det finns ingen sån som blir fin heller, allt är skit i butiken! Något tips?



Kommentarer
Slynan

Köp ingen jävla HM-färg! Köp ett lite dyrare märke, de är faktiskt mycket bättre ^^

2011-06-26 @ 11:41:12
emelie

klart det är värt det men vart ska man få tag på ett i sundsvall? sist jag köpte på salong för att färga utväxten i en rödare färg så blev det ju inget. tips?

2011-06-26 @ 23:18:57
URL: http://lulubell.blogg.se/
sadas

finns ju speciellt schampoo hos frisören för rött hår och då håller den röda färgen i år och dar utan att bli dassig :D

2011-06-29 @ 22:14:59
emelie

jag köpte ju sånt till till min revlon nutri color creme plus ett extra balsam som ska ge lyster igen. Men färgen på den är ju redan dassig efter 2 tvättar, och balsamet ger inget mer lyster. Funkar nog bättre på permanenta hårfärger kan jag tänka, men jag har ju fortfarande inte hittat en hårfärg som ger skitbra resultat :p

2011-06-30 @ 16:39:22
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0