Skolavslutning för småttingarna!

Jag var för upptagen under gårdagen för att orka eller hinna skriva en massa om vad dagen hade att erbjuda. Så jag tänkte göra det idag istället :) Efter mötet så klädde jag ju om för att gå på Niclas (och Chrystals) skolavslutning. Det var varmt som in i helvetet hela dagen. Och det finns inte så himla mycket att berätta om en skolavslutning right? Det var mycket sång och lite prästprat. Vad ovanligt, tycker prästen brukar prata jättemycket. I alla fall så satt vi inne i kyrkan och stekte, jag var fotografen och tänkte lägga upp i alla fall några bilder. Efter avslutningen for vi till Kebabhouse med Rachelle (James mamma) och åt pizza, sallad och kebabtallrik :D


Körde på denna outfit, en skjorta mamma inte gillade som jag fick.


Fina James och fina pappa ♥


En bild då både 5an och 6an sjöng tillsammans, Chrystal står längst fram i den söta, gråa byxdressen (om det nu heter så), och niclas är den långa killen till vänster som tittar på något?


Kaos utanför


Finaste lillebror!


Chrystal och James


Och här satt jag och softade på Kebabhouse medans alla var inne och beställde :D


Kommentarer
Slynan

Jag tror Niclas stod och spanade på tjejerna

2011-06-11 @ 18:04:35
URL: http://nathicana.blogg.se/
emelie

Klart han gjorde!

2011-06-11 @ 18:40:43
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0