Ensam igen!

Nu har jag vinkat av min älskling för sin första oficiella prövodag på jobbet. Han fick ju ett jobb igår på intervjun han var på för att han är så duktig! Jobbet kommer betyda att vi kanske får vara ifrån varandra några dagar men jag får bli en såndär dam som shoppar upp sin mans pengar för att hon är olycklig :p Skojar såklart! Jag får sitta hemma och söka jobb som aldrig förr och hoppas att jag hittar något också. Som jag sa till James igår, ibland när han far iväg någon stans så tänker jag såhär "Åh ensam hemma imorgon, då kan jag göra de och de och de....", slutar oftast med att jag öppnar alla fönster, slår på bra musik och springer runt och städar. Så efter James har spenderat flera dagar på jobbet utan att komma hem så kommer jag att sakna honom supermycket. Brukar göra det i slutet av dagen när han är borta med, det är bara jag och katterna här hemma annars. Har ju tur att nästan hela familjen bor på andra sidan gatan dock xD

Min trötthet har lagt sig litegranna, men jag tänkte endå försöka sova lite. Om gudarna vill det så kommer det att hända! Ska ju slå på andra avsnittet av den nya serien The Nine Lives of Chloe King, som sög! Mesig som in i helvetet, vem tycker att en tjej som plötsligt får en typ kattande inom sig är cool när hon hoppar upp på bilar då hon blir skrämd? Not me. Ska i alla fall kolla om andra avsnittet kan vara sämre än första, isf kanske jag somna! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0