Kuddar & God of War II

Ja det tog väl inte lång tid? Tihi. Ja nu ska ni få höra om kvällens syssselsättningar. Jag har sytt klart två styckna kuddfodral (helt själv)! Skulle blivit 3 men jag hade ingen kudde till den sista så jag måste kika om mamma har någon hon kan undanvara ^^ Blir väl klar imorgon då isf.

Och plus det så har jag kopplat i vårat (familjens) Playstation 2 och spelat lite God of War II, med hjälp av James som klarat ut det spelet förut. Är tamefan ett roligt spel :) Dock står det YOU ARE DEAD just nu och därför tog jag en lång paus för att sy klart kuddarna xD Jag är väl en sån som blir less rätt fort om det går dåligt på spel (A) Kanske vore rätt skönt att bara stänga ner skiten och lägga sig på sängen och kolla på film eller så. Igår somnade jag till Yu-Gi-Oh! The Abridged Series nyaste avsnitt som jag inte sett. Och fan va skönt det är att sova alltså! Blir dock alltid förvånad när jag vaknar numera? Whats up with that?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0