Morgonpigg

God morgon alla tröttisar. Jag lyckade inte somna om trots allt! Slog på några avsnitt av Yankee-kun to Megane-chan och försökte sova, inte alls min favoritserie men den får duga tills jag hittar nästa kap ;D Men eftersom mitt sömnförsök inte lyckades så klev jag tillslut upp för att sätta mig här framför Adobe InDesign och redigera pappas CV! :D Sånt tycker jag är kul, älskar att sitta i InDesign! ♥ Min favorit inom Adobe kretsen tbh :)

Men nu måste jag fundera på vad jag ska hitta på härnäst.. Är rätt hungrig så det blir väl en skål med fil och crunchy till frukost, MUMS! Och kanske någon film eller serie får duga? Finns väl kanske inte så mycket annat att göra endå. Om jag inte ska börja packa den jävla lådan med vinterkläder som jag har planerat -.-'

Fick just ett plötsligt sug av att se Basilisk igen! Måste... ladda.... neeer....




Kommentarer
Tessan

HAHAHA Jag har med mig basilisk nu för jag ska se den på jobbet inatt:D

2011-03-13 @ 18:49:19
emelie

Good for you! Den är finemang, men du måste fortfarande ladda se Ouran High School Host Club!!! :D

2011-03-13 @ 20:59:59
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0