Nästa torsdag plix ♥

Här sitter jag framför datorn och tuggar på en utav bananmuffinsen jag bakade igår. Dom luktade så jävla gott! Men var inte alls lika goda som de luktade. Istället var de typ småtorra och smakade inte alls lika mycket banan som jag trodde. Hade gärna haft dem lite sötare också. Kanske skulle haft nåt krämigt på toppen?

Ja och eftersom jag varit så dålig på att uppdatera så kan jag säga att i förrgår kväll så följde jag med Tessan ut på krogen, Micke och James hämtade oss och då for vi mot MAX för ett nattmål. Första gången jag orkade äta upp alla strips och min 90g hamburgare.. Duktigt!...
Och igår vaknade jag med en liten huvudvärk som försvann med en voltaren, tog en dusch och efter det for jag, pappa och Tessan in till Birsta för att ha lite skoj :) Skönt att jag inte var bakis utan bara hade huvudvärken. Annars brukar jag ju få sitta i duschen för det är så jobbigt att stå xD Inte särskilt charmigt eller hur.. Och nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller år :D

Vad är det för skitväder idag? Jag vill inte ha mera snö!!! Och det vill inte Keso heller, han vill ligga på köksbänken och sola sig på morgnarna. Men det går ju inte när det är mulet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0