Röda problem -.-'

ÅÅÅH va trött jag blir på detta hår som jag vill ha rött men som aldrig vill hålla sig rött! Vill ju ha en fin hårfärg tills på fredag då de e fest, men klart som fan ska allt vara så jävla krångligt >< Varför kunde jag inte bara födas med eldrött hår så skulle allt vara mycket lättare just nu? hbujbshbgjqgvbSDKJGSABHFKAUFYAVBRFRGEKBALEGBA!!

Antingen åker jag på birsta och letar efter en röd hårfärg som inte kommer bli perfekt men iaf täcker min utväxt, eller så lägger jag 200-250kr på revlon nutri color creme flaskan med hårinpackning som rinner ut efter 2-3 tvättar (och som dessutom inte täcker utväxt).. Lutar väl åt den jävla skabbiga birstahårfärgen som inte kommer få det röda resultat jag vill ha. Men då slipper jag se ut som en råtta i hårbotten iaf. Ska väl ta mig in imorrn eller i övermorgon och kirra hårfärgen då, eftersom jag antar att jag jag bestämt mig nu xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0