Sen och lång powernap

Oh va trött jag är! Och endå har jag precis sovit en massa. Efter vi ätit vid 20.00 ganska precis så lade sig James med Keso på sängen. Söta som dom var så kunde jag inte låta bli att gå dit att stjäla några pussar :) Men såklart somnade vi båda två! Vaknade 22.30, och då funderar man ju på om det ens är värt det att kliva upp. Jag är rätt säker på att James kommer kliva upp senare när han ser att jag är vaken, och då blir han vaken resten av kvällen också. Jag var tvungen att kliva upp för att dra ner persiennerna och lägga undan resterna efter maten. Men jag är ju mycket bättre på att ställa väckarklockan och kliva upp av den än James är iaf. So i'll be fine :)

Simningen gick okej. När jag kom dit var poolen full av gamlingar som simmade huller om buller över hela poolen. När de manliga "badvakterna" såg att det blev lite virrigt så la dom ut den flytande linjen i mitten. Och då blev det lättare, men fortfarande inte bra! De flersta simmar ju så segt att de borde flyttat över dem på ena sidan och de lite snabbare på andra xD Imorgon går jag inte dit direkt när de öppnar iaf. Jag var kvar tills 15.00 och endå var gamlingarna kvar, så jag ska fundera på det! :)


Sov bredvid den här söta killen nyss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0