Sleepytime

Heiii! Har varit väldans upptagen nu i helgen så jag har inte haft tid att skriva alls, och med tanke på att klockan är efter 03.00 så kommer jag inte orka berätta något om det nu xD Tänkte bara säga att jag haft en skitrolig helg, inget kunde göra den bättre :) Och lucky me som fick simkortet jag ville ha, ska kliva upp 10.00 imorgon hade jag tänkt, dra mig iväg till simhallen och efter jag är sliten och trött tänkte jag gå hem och eventuellt ta en powernap innan jag tvingar upp pappa hit :D Vi hade tänkt riva ner ena sidan av köket så vi kan ha ett matbord där inne, så det blir en del flyttande av grejor kan jag lova! Hoppas det blir bra ^^

Går och lägger mig med dessa gosisar nu jag! Nattinatti c:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0