Presenter från Filippinerna!

God morgon på er! Jag har varit vaken i ca 40 minuter by now och kom på att jag skulle ladda upp bilderna från igår kväll då Rachelle och Chrystal (James mamma och lillasyster), kom hem från Filippinerna. Klart de hade en massa packning de behövde hjälp att bära. Och det fanns en hel del snacks/kryddor samt en massa kläder de köpt med sig hem. James kastade sig över snackslådan eftersom han saknat Filippinska gosaker, var ju ett par år sedan han var där sist :) Och när vi kom hem blev det till att fylla upp två kökslådor med snask. Inte illa va?

Jag fick 3 klädplagg av Rachelle som var jättefina! Dock var två av dem rätt trånga eftersom jag är väl lite bredare än kvinnor från Filippinerna xD Men klänningen satt jättefint! Speciellt med ett svart midjebälte till. Me likey :)

Grabbarna sover fortfarande här uppe, så jag försöker vara lite tyst när jag skriver iaf. Är lite svårt, mitt tangentbord är inte så smidigt. Dags att köpa ett nytt kanske? :)



Plagg 1 & 2. Vitt linne med svart spetströja utanpå, pretty!
Klänningen satt perfekt! Längtar tills sommaren då jag kan använda den :)


Plagg3. Så galet söt! Var ju som gjord för mig :)


Detaljerna på ryggen, några söta rosetter :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0