Vädret ♥

Jag lövar det här vädret asså! Hur skönt är det inte att vakna av solsken och kliva upp för att öppna fönstrena och känna fläktandet av vårvinarna!!! Så poetiskt. Det är så skönt när solen lyser upp lägenheten. Man blir å glad av dessa härliga morgnar :) Jag har iaf suttit och planerat vad som ska göras innan födelsedagen. Såsom städning och vad fan jag ska göra med mit hår?!
O M G
Tänkte höra med Slynan var hon har för tips men jag tror hon är så upptagen med skolan just nu, och då blir det svårt! Har dessutom inte träffat henne på 1000år prick idag >< Måste ju catcha upp lite i skvallret and you know... Jag sitter till och med inne på msn utifall hon loggar in ;) Duktig jag!



Hade tråkigt när jag redigerade min nuvarande profilbild, så råkade jag dra lite hullerombuller i curves och tyckte det såg roligt ut :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0