Ensam med katterna!

Va skönt det är att vara ensam hemma ibland. James är med grabbarna i knivtjärn och fiskar just nu. Premiärfiske både för dem och tjärn. Hörde att de hade snabb fiskelycka iaf, James smsade efter de börjat fiska och sa att han fick fisk på första kastet efter bara någon minut. Och det låter bra!

Jag som är ensam hemma då. Vad gör man, torkar lite kattpiss.. Inte så farligt, jag är ju van vid det här laget -.- En sak man måste göra när man är ensam hemma är att lyssna på en massa musik, hög volym är ett måste! Det är ju crusing här i Timrå ikväll också, blir väl en promenad bort dit med päronen kanske. Synd att det ska regna hela dagen. Fast jag gillar regn :) Så mysigt när det smattrar mot fönstret, och det är kul att gå med paraply också! Om det inte blåser såklart. Men nu ska jag fortsätta med vad jag än höll på med. Hör väl av mig senare perhapsyo?


Bild från förra årets fiske. Hoppas han får hem en fisk och inte äter upp den där borta dock! Och sånt här fint väder har dom inte idag iaf :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0