Lätta VS Bregott

Har varit ut med Fiffi för ca 15 minuter sedan, då tog vi en sväng upp till apoteket och sedan till Domus för att köpa köttfärs! Är ju extrapris you know. Och jag tycker köttfärs är dyrt annars, varför jag tycker så vet jag inte. Är väl bara nåt jag fått för mig :p Så James får laga nån gomiddag idag. Kanske hans Chili con carne som jag älskar? :D Vi får  se!


Åh så jag har saknat dig lypsyl som luktar vanilj ♥


Och igår fick James köpa med sig ett äckel-lätta hem till vår bregott-lägenhet. Han klagar alltid på att bregott är så äckligt och svårt att smöra med och att Lätta är både godare och bättre. Isf kan han väl köpa sitt billiga Lätta och sluta slösa mitt dyra 26kr smör på sin pasta!


Kommentarer
Slynan

Men köttfärs är ju feeeeeett dyrt! Och de har ju alltid extrapris bara på den irländska köttfärsen typ, och den blir så "oljig" -.- Not good!

2011-05-03 @ 21:35:10
emelie

men när jag skriver köttfärs så var det i detta fall nötfärs jag menade :p är det stor skillnad på dom eller? XD

2011-05-03 @ 23:09:07
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0