Rosetter!!!

Oh herro. Har precis blivit klar inne i köket! Diskade för någon timme sedan och efter det bestämde jag mig för att putsa servettringarna jag hittade nere i förrådet i förrgår. Containern kommer hit imorgon och jag skulle rensa lite skit utifall det fanns nåt att kasta, vilket det inte fanns -.-

Iaf så hittade jag ett par gamla servettringar i nysilver som jag tror har varit mammas. Eller om hon gett bort dem till mig eller Tessan vet jag inte, tänkte iaf att det är roligare att ha dem framme än nerpackade i en låda med en massa skit :) De blir ju så dassiga av att ligga där nere, men nu är dem som nya igen! ^^ Fast jag hade bara med mig 5st upp, vilket betyder att jag råkade slarva bort någon där nere. Blev väl nerpackad igen den stackarn! Vi tar och börjar med en före och efter bild tycker jag! Visst är de typ världens finaste servettringar, rosetter och allt!



Kommentarer
Tessan

Du har inte tänkt på att det kan vara dop-presenter?

2011-05-05 @ 16:15:07
emelie

Det var ingen dop present utan mammas som hon inte har gett bort till någon av oss. Så dom kommer få pryda vår fagra lägenhet numera. Inte för att jag har så många middagsbjudningar men de kan ligga och vara fina bara :p

2011-05-05 @ 21:16:47
URL: http://lulubell.blogg.se/
Tessan

Hahah jag har aldrig sett dom heller:p men jävligt fina! Jo middagsbjudningar konmer emelie! Med jobb och pengar! Och såklart behöver man folk att bjuda på middag också^^

2011-05-06 @ 03:07:12
Jennie

såna där har jag med 17 stycken, var kommer de ifrån?

2011-10-04 @ 11:42:34
URL: http://http:/nickeborg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0