Skitskitskit och åter skit

Skitmorgon, skitliv. Jag har fått två sms idag om att Net1 har kollat mina kreditupplysnignar, vilket dom gör om man ska teckna avtal eller så. Och då fattar ju inte jag vad fan dom har för fel i huvudet för redan två dagar efter jag skrev på det jävla papperet på domus så ringde jag och sa upp allt skit, då skulle dom skicka en retursedel som inte kommit än. Jag ringde dessutom och kollade upp det dagen efter. Så om jag sagt upp den där skiten, varför i helvetet ska dom då kolla mina kreditupplysningar? Blir så jävla stressad över denna röra. Det sista jag vill ha är en räkning på ett mobilt bredband jag inte ens kommer använda. Så jävla less, skithögar som jobbar på net1 iaf. Om jag inte får den jävla retursedeln med posten idag så måste jag ringa IGEN och typ skälla ut idioten som svarar. Hoppas det inte kommer behövas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0