TS3 for the win

Här sitter jag mitt i natten och nördar The Sims 3. Har ju inte fått njuta av min egna dator på ett tag så jag har spelat nonstop sen alla drog här i från, vilket var innan 20.00 iaf om jag inte minns fel. Tiden flyger förbi när man spelar sims eftersom en minut i verkligheten är en timme i spelet, och man snabbspolar ju en hel del xD Denna gång var jag nyfiken på rockstar yrket, så jag är både superstjärna och rockstar! (Y) Därför min sim har sån konstig hårfärg. Måste ju passa på med extrema färger medans jag spelar en sim som inte föreställer mig själv ^^ Hon tänker precis sätta sig och kissa, efter det blir det en dusch och sen plocka ur tvättmaskinen!


Nu blir alla män pilska när de får se lite booty


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0