Dinner plix

God afton! Har precis kommit hem från gymmet med Micke! Brände minst dubbelt så mycket kalorier idag som  igår, vilket gör mig glad! Dock kan jag inte ett skit om kalorier, någon måste ge mig en snabb lektion i det ämnet. Antar att det får bli James ^^
 
James sitter i vardagsrummet med en massa arbetskamrater as we speak och spelar poker, kan ju hoppas att han vinner den här gången. Mama need a new pair of shoes! Själv deltar jag inte för att jag är kass på såna spel, har jag alltid varit. Och jag vill egentligen inte lära mig heller. Trivs bra här inne i sovrummet med min soulmate Lulu ♥ Hon varierar lite mellan att rulla runt för att få uppmärksamhet och att skrika efter flugan som kryper runt efter väggen. Dom är galna i de där flugorna alltså. Och nu när jag är tränad och duschad så känner jag mig nå fruktansvärt hungrig, kom och mata mig någon :3
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0