Im back bitches

That's right, jag har återfunnit mitt bloggintresse nu när jag inte jobbar plus att jag har en ny lägenhet som ska renoveras och inredas :) Har tagit med mig karln och katterna till en större lägenhet här i lilla ljuva Timrå, balkong och allt! Och av rubriken att döma så har jag antingen kollat på för mycket Pretty Little Liars eller Project Runway under tiden jag varit sjukskriven, make it work!
 
Kommer väl att flyga in en del inlägg numera kan man hoppas, ska skriva lite mer senare om vad det är för projekt som skall göras plus hur långt av det jag hunnit hittils. Kanske lite inspirationsbilder dyker upp också, vem vet! Så jag hoppas det finns någon själ där ute som kommer vara intresserad av vad jag har att skriva ^^ Var ju trots allt något år sedan mitt senaste inlägg nu, ganska på pricken om jag inte minns fel, strax efter James födelsedag :p Måste ju lära mig det (för mig) nya systemet här på blogg.se också.. Jag återkommer senare med mer information och bilder!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0