Dagens middag

Min matdag idag då! Blidde en baconlindad-ugnsgratinerad falukorv, med en massa tilbehör såklart! Började med att snitta korven och sticka ner lök och frusen ost, sedan så klämde jag ur en massa ketcup och senap över korven innan jag lindade bacon runt om den. Efter det var klart så var det bara att lägga i tillbehören. I min form blev det en massa gröna ärtor, bladspenat, resterande lök som inte fick plats i korven, tomater och några extra baconskivor. Det blev gott, även fast jag verkligen föredrar min bacon hårdstekt (vilket den inte var eftersom den var lindad). Men jag åt endå och det var faktiskt rätt gott, var ju trots allt jag som var kocken! (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0