Matigt inlägg

Sitter och kollar igenom min bildmapp som heter "I köket" och blir sugen på en massa saker.. Tror nog att tacosbilden gjorde mig mest sugen. Men trots mitt tillfälliga sug efter all god mat i världen så är jag nöjd med beslutet att äta paj idag! Blir nog bra mat att ha med i matlådan imorgon också. Plus att jag är på jakt efter ett bra recept på att tillaga en regnbåge (fisk). Imorgon tänkte jag göra i ordning en utav fiskarna vi har i frysen, är ju över 6st som måste ätas upp någon gång :p Och jag är så galet trött på att fylla den med smör, citron och dill. Finns det inget roligt att göra med fisken istället?


Vårrullar m. ris plus en skål av min älskade minestronesoppa på sidan om!


Mangokyckling


Potatis & purjolöksoppa


Inte vackraste bilden men jag äääälskar James Chili con carne!


Sushi, the love of my life


Köttfärs/vitkål/morötter maträtten jag inte vet namnet på än.


TACOS! Vill ha genast.


Färskpasta med sås som innehåller kyckling, bladspenat, soltorkade tomater och matgrädde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0